Post by retrovanalu on Feb 24, 2022 21:31:14 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi ääretön kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Diner: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Crazy Diner: Cooking Game Strategi tsc
Tämä peli on hauska, jopa koukuttava, ja mainokset ovat (useimmiten) valinnaisia. Minun piti kuitenkin aloittaa peli alusta, koska sain uuden puhelimen, ja nyt saan niitä ärsyttäviä mainoksia tasojen välillä, joita halveksin. Etkö ole varma, johtuuko tämä uudesta päivityksestä vai oliko OG-pelissäni kaupassa ostoksissa Ei mainoksia -ominaisuus. Joka tapauksessa olen ehdottomasti pahoillani, etten linkittänyt pelini Facebookiin 😅
Huippuhauska peli...mutta hirveän väärennetty! Olen pelannut melkein kaksi kuukautta ja nautin pelistä, mutta se on räikeästi väärennetty. Ne antavat asiakkaille tavoitteita, mutta eivät anna sinulle tarpeeksi tai ne tulevat ulos hitaasti 3-4 yritykseen asti. Sitten on kolikkokohteita, joita on mahdotonta saavuttaa jopa 100 % päivityksistä... Jälleen pakottaa sinut ostamaan lisää asiakkaita/aikaa tavoitteen saavuttamiseksi. Ylimääräisten ostaminen on mielettömän korkeaa...120 helmiä pop!! En välitä maksaa, mutta fleece ei ole hyväksyttävää... tee parempi!
Lisää ilmoituksia, päivittäisiä haasteita, lemmikkejä tarinaan ja lisää myös suunnitteluvälilehti lahjan kanssa. Lisää mahdollisimman pian
Tämä on erittäin hyvä peli, mutta joskus kun mainos ponnahtaa esiin, siitä tulee hieman viivettä ............. Ja uusia päivityksiä on siistiä 😎
Koukuttava, hauska ja nautinnollinen peli, jota on kuitenkin mahdotonta jatkaa myöhemmissä ruokapaikoissa ilman oikeaa rahaa! Jatkuvat mainokset ovat todellinen painajainen! Tunne kehittäjien ahneus on vallannut!
Pidän tästä pelistä, pelasin sitä äitini kanssa, se on vain se, että pelatessani hävisin jatkuvasti, en ymmärtänyt, joten mitä tapahtui oli se, että palvelin koskaan yksittäistä henkilöä, joka halusi järjestyksen kuin hävisin, mutta he kaikki olivat onnellisia ja eivät olleet surullisia, koska he saivat tilauksen, mutta hävisin, koska en tarjonnut kaikkia ruokia ja ruokia, joita he halusivat, mutta se ei silti toiminut, koska tarjosin kaiken ruoan, jonka he halusivat, mutta hävisin silti epäreilua
Kuten useimmissa peleissä, on maksumuuri, ja olen osunut siihen. Hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti.
Siinä on joitain vikoja ..Olen pelannut samaa vaihetta miljoona kertaa ..Pelaan peliä ja siirryn muihin vaiheisiin ...mutta heti kun poistun sovelluksesta ..kun palaan, olen aloittanut alusta alkaen 1
Tämä peli on erittäin mukava ja hyvä. Mutta en tiedä miksi en saa avaimia voittamalla tasoja. Ja jokaisen tason jälkeen on lisäyksiä. Tarkista ja yritä korjata ongelma.
Oli hauskaa ja rentouttavaa, nyt olen ärsyyntynyt siitä. Pelaa mahdottomilla tasoilla, kunnes lopulta voitat tai maksat rahaa saadaksesi kaikki tehosteet, jotta aika loppuu ja häviät.
Rakasta peliä! Pelaan kuitenkin erikoiskoristeilla ja kaksi suosikkini kanaa ja pastaa ovat tukossa. Minulla on erityinen koriste, mutta haluan jatkaa pelaamista eri tasoilla
Fishing Clash شبیهسازی nym
Kun pelasin tätä peliä, se meni hidastettuna ja jumiutui jatkuvasti.
Peli on hauska, mutta voi olla turhauttavaa, kun yritetään ylittää joitakin tasoja. Olisi mukavaa, jos voisimme ansaita busterit jokaisesta suorittamastamme tasosta. Lisäykset ovat se, mikä todella käy viimeiselle hermolleni.
Liikaa mainoksia eikä maksuvaihtoehtoa niiden poistamiseksi. Tasoja on mahdotonta voittaa maksamatta varsinaista rahaa tai odottamatta 5 päivää (katsomalla mainoksia!) saadaksesi tarpeeksi timantteja saadaksesi lisäaikaa tason läpäisemiseen.
Hyvä vain alkuvaiheessa.. juuttuu ja liikkuu vain, kun kulutat myöhemmissä vaiheissa.. he päättävät satunnaisesti, mitä pisteitä annetaan jokaisesta annoksesta. Turhauttaa ensimmäisen 300 parittoman tason jälkeen
Tietyn tason jälkeen timanttien hankkimiseen on hyvin vähän muita vaihtoehtoja kuin ostaminen, pelistä tulee haastavia lähes mahdottomia ilman "päivitettyjä" keittiöitä (jotka maksavat timantteja). Kaiken kaikkiaan peli on erinomainen ja superhauska, ja olin surullinen, kun en voinut pelata yhtä paljon timanttipulan vuoksi, mutta se on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen.
Crazy Diner: Cooking Game Stratégie osd
En pidä siitä, miten "ajastettu" ruoanlaittopelit ovat. Olen useammin kuin kerran huomannut, että aika alkaa ENNEN kuin asiakas astuu sisään. Joskus häviän 3-5 sekuntia ennen kuin todella palvelen jotakuta, mikä saa minut häviämään pelin melkein joka kerta ja se on ärsyttävää.. korjaa tämä, koska se ei ole Reilua käyttäjää kohtaan. Lisäksi, miksi kaikki on 80 tai enemmän timantteja tehdä. Ihan kuin se olisi aivan naurettavaa 🙄 elämän saaminen vaatii hemmetin melkein puolet ja meidänkin. Kuten lopettaisin pelaamisen, koska se kestää ikuisuuden
Rakastan peliä, en pidä uudesta päivityksestä. Nyt kun saavutat tavoitteesi, taso vain päättyy. Kaipaan ylimääräisiä ihmisiä ja vieraita, mutta nyt tuntuu, että se päättyy äkillisesti
Tämä peli on nopeatempoinen hauska, mutta se on uskomattoman mainosraskas. Se menee siihen pisteeseen, että 30 sekunnin mainos toistetaan jokaisen tason lopussa. Eikä ole vaihtelua; se on Bingo Blitzin mainoksia joka kerta.
Hauska ja koukuttava, mutta siitä tulee täysin mahdotonta ja turhauttavaa. Puolet ajasta mainokset eivät toimi ja sinun täytyy tappaa sovellus, jolloin menetät ylimääräistä aikaa tai asiakasta, jota odotit. Harkitsee asennuksen poistamista. Se on sääli, koska se on hauskaa.
Miksi ihmiset ja muut asiat, kuten kuorma-autot, eivät näy pelissäni? onko se saatavilla vain IOS:lle? eikä Androidilla? Yritin IOS:llä ja se ponnahtaa esiin, mutta Android-puhelimessani ei. Huokaus!
Crazy Diner: Cooking Game रणनीति zpjl
☆☆☆☆☆☆
Se on ruokapeli ja pidän siitä, mutta syy miksi annan sille, koska en ensin pitänyt siitä, mutta nyt pidän
Peli päivitetty, mutta nyt se ei toimi. Ei mene toisen latausnäytön ohi
Se on ok, mutta ne eivät todellakaan anna sinulle tarpeeksi aikaa ajoitettuihin peleihin ja he eivät anna tarpeeksi ihmisiä, kun kyse on samankaltaisista peleistä.
Se on erittäin hauskaa, mutta siinä ei ole järkeä, kun aina kun voitan vaiheen, on edelleen mainos, joka ponnahtaa esiin, eikä poistumispainiketta ole vasta myöhemmin, joten meidän on pakko katsoa mainosta. On silti järkevää, jos menetän lavan, minun on katsottava mainos, mutta aina kun lisäys ponnahtaa esiin ja poistumispainiketta ei ole liikaa, ei ole muita pelejä, jotka tekevät niin. He menettävät asiakkaita, jos he jatkavat tätä, mikä vähentää tämän pelin hauskuutta. Paranna tätä. Liika lisäys on epäinhimillistä.
Mikset palkitse jokaista tasoa kolikoilla ja jalokivillä (en voi päivittää maissin avulla tarvittavia tason voittoesineitä) te kaikki tiedätte, että tarvitset jalokiviä ja kolikoita tavaroiden päivittämiseen, joten miksi et antaisi jalokiviä? Mikään ei ole pahempaa kuin se, että et voi päivittää, ellet katso videota tai osta helmiä.
Crazy Diner: Cooking Game 頭脳系 vmhe
Tasot kovenevat nopeasti ja tarvitsevat käteistä läpäistäkseen
Muokattu arvostelu: Annan tälle 5 tähteä, mutta arvostan sille toistaiseksi tähtiä, koska jostain syystä toistin koko pastaravintolan. Olen melkein valmis sen kanssa. Olin niin pettynyt.
Erittäin koukuttava peli, mutta se houkuttelee sinut ostamaan kalliita timantteja. Super hauskaa kuitenkin.
Tämä peli olisi niin paljon parempi ilman ponnahdusmainoksia... meidän on katsottava mainoksia saadaksemme timantteja, meidän on katsottava mainoksia nopeuttaaksemme odotusaikaa, meidän on katsottava mainoksia saadaksemme mysteeripalkintoja... MIKSI PITÄÄkö MEIDÄN JOKA TOINEN PELAAMME OTTELUN JÄLKEEN KATSO MAINOSTA???!!!! se riittää, että haluan poistaa muuten hämmästyttävän ja koukuttavan pelin... ainakin sinun pitäisi poistaa satunnaiset ponnahdusmainokset... se pilaa pelin
Rakastin tätä peliä viimeiseen päivitykseen asti. Nyt peli juuttuu jatkuvasti ja saa minut menettämään ihmishenkiä. Ollut käytössä pitkään, mutta poistumassa uuden häiriön ansiosta!
Miksi en voi avata ja toistaa sitä. Ole hyvä ja korjaa
3–5 ohitettavaa mainosta peräkkäin tasojen välillä. Mobiilipelissä ei pitäisi olla täydellistä mainostaukoa 5 minuutin välein. Kunnioita itseäsi äläkä asenna tätä sovellusta, koska kehittäjät näkevät sinut vain työkaluna kerätä lisää rahaa taskuihinsa.
Pidän pelistä, mutta mainokset toistuvat ja joskus minun on katsottava mainos, jota en voi ohittaa jokaisen tekemäni tason jälkeen. Ei ole hauskaa, kun pääsen pelaamaan nopealla tasolla ja sitten istumaan siellä reilut 30 sekuntia, joskus enemmänkin. Melkein tarpeeksi poistamaan asennuksen. Tämä on vasta ensimmäinen päivä tässä pelissä ja olen jo vihainen.
Se on huijauspeli, kuinka täytän asiakastilausten määrän, kun et anna minulle tarpeeksi asiakkaita. Se haluaa sinun jatkavan tavaroiden ostamista päästäksesi seuraavalle tasolle. Tämä sovellus tyhjennetään.